Karayolları'nın en iddialı projesi ama...

Karadeniz Sahil Yolu geçtiğimiz hafta, Giresun'da yayaların plaja geçmesi için yapılan ancak, deniz seviyesinden aşağıda olduğu için suyla dolan altgeçitler nedeniyle haber oldu!

İSTANBUL - Karadeniz Sahil Yolu geçtiğimiz hafta, Giresun'da yayaların plaja geçmesi için yapılan ancak, deniz seviyesinden aşağıda olduğu için suyla dolan altgeçitler nedeniyle haber oldu! KTÜ İnşaat Mühendisliği Bölümü Ulaştırma Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Fazıl Çelik ise Samsun'dan Sarp Sınır Kapısı'na uzanan 542 km.'lik yolun genelinin problemli olduğunu savunuyor: "Karadeniz'de ortalama dalga yüksekliği 5-6 metre. Karadeniz Sahil Yolu dolgusu ise 4-5 metre yükseklikte. Birçok yerde dalgalar kum ve çakılları yola savuruyor. Bu, trafik için tehlike oluşturuyor." Karayollarının 'en iddialı projesi' için bu yıl 251 milyon YTL ayrıldı, ek ödenekle miktar 920.3 milyon YTL'ye çıktı. Müteahhitlereyse halen 1 milyar YTL'yi aşkın borç var.