MEB'in acil servisi 773 sorun çözdü

Milli Eğitim Bakanlığı'nın (MEB), sorunları anında ve yerinde çözmek amacıyla eylül ayında faaliyete geçirdiği "Acil Çözüm Merkezi" şu ana kadar 773 talebi çözüme kavuşturdu.

ANKARA - Milli Eğitim Bakanlığı'nın (MEB), sorunları anında ve yerinde çözmek amacıyla eylül ayında faaliyete geçirdiği "Acil Çözüm Merkezi" şu ana kadar 773 talebi çözüme kavuşturdu.
MEB Müsteşar Yardımcısı Prof. Dr. Abdussamet Arslan'ın koordinasyonunda kurulan 'Acil Çözüm Merkezi'ne veliler, ve kurum idarecileri 'acilcozum@meb.gov.tr' e-posta adresinden ulaşılabiliyor. Bakanlık, yapılan müracaatları değerlendiriyor. Başvurular okul, ilçe, il milli eğitim müdürlükleri ile Bakanlık ilgili merkez birimleri nezdinde çözüme kavuşturulduktan sonra, başvuruda bulunan kişiler bilgilendiriliyor.
Personel sorunu başta
Merkeze yapılan müracaatlarda ilk sırayı 'personel'le ilgili konular aldı. 1645 personel sorununu 73 adet başvuru ile ders kitapları konusundaki şikâyetler takip etti. Bu şikâyetleri, ücretsiz dağıtılan ders kitaplarının bazı bölgelere ulaşamaması gibi konular içeriyor. Üçüncü sırada ise 62 taleple eğitimin ve eğitim kurumlarının fiziki altyapısı ile ilgili şikayetler yer aldı. Bilgi ve iletişim teknolojileri konusunda ise 57 kişi şikâyette bulundu.