Sağlıkta şikâyet çok

Kamu İhale Kurumu istatistiklerine göre en fazla sorunlu ihalenin yapıldığı Sağlık Bakanlığı'nın açtığı 'İletişim Merkezi'ne şikâyet yağdı.

ANKARA - Kamu İhale Kurumu istatistiklerine göre en fazla sorunlu ihalenin yapıldığı Sağlık Bakanlığı'nın açtığı 'İletişim Merkezi'ne şikâyet yağdı. Merkez hakkında bilgi veren Sağlık Bakanı Recep Akdağ, 184 numaralı telefonla ulaşılan hatta dört hekim ve 40 operatörün 24 saat hizmet verdiğini anımsattı. Akdağ'ın verdiği bilgiye göre, Ağustos 2003'te pilot çalışma niteliğinde başlayan hatta bugüne kadar 60 bine yakın başvuru geldi. Bu telefonların 45 bini bilgi alma amaçlıyken, 2 bin 500'ü eleştiri, 6 bin 700'ü de şikayet amaçlıydı. Arayanların 3 bini taleplerini iletirken 100'ü teşekkür etti.