scorecardresearch.com

Tüm Yorumlar

Devletin sütten kesilmemiş çocukları

Kategori :PolitikaToplam Yorum :7
Radikal Kullanıcı Avatarı
5/5/2012 - 14:03
Taylan Aygar

Ucube!

''Ucube'' sıfatı yapıştırılarak heykel yıkılırken neredeydi aklınız Sayın Beki?? Şimdi mi aklınıza geldi özgür sanat!!?? Çocuk mu kandırıyosunuz yoksa sizin de sırtınızı yasladığınız yerler vardır mutlaka, artık millet midir devlet midir her neresiyse orayı hoş mu tutmaya çalışıyosunuz?

Radikal Kullanıcı Avatarı
5/5/2012 - 13:05
erin

OZGURLUK

Genelkurmay baskanini basbakan cagiriyor 3 saat konusuyor, genelkurmay sert aciklama yapiyor, tepki gosterecekseniz basbakanla gorustukten sonra neden yapiyor bir de tiyatrolculari devlet sutten kesti diyosunuz, ya zaten o sut bozuk cikti beki senin TURKIYEDEN haberin yok heralde

Radikal Kullanıcı Avatarı
5/5/2012 - 12:40
alperboler

hala bekliyorum...

...TRT'nin ve DİB'nin kapatılması ile ilgili yazınızı. Bırakın kendi kanatlarıyla uçsun din de bu ülkede diyin. 1400 senelik koruma yetmez mi? TRT reklamdan kazanamaz mı parayı? Neden istanbul'a köprü yapıyorsunuz? Bırakın, birisi alsın arsasını, yapsın. Hızlı tren yapmak devlete mi düştü? Tübitak özelleşsin, polis ve ordu da özelleşsin bence. toki ne işe yarar?. Bir de yeri gelmişken, devlet bizden neden dolaylı dolaysız dünya kadar vergi alıyordu, unuttum? ideolojik miydi?

Radikal Kullanıcı Avatarı
5/5/2012 - 09:30
likos

UNUTMAYA CALIS BU KOTU RUYAYI...

KOCASAKAL ve onun gibi dusunenler iktidari POSTAL sesiyle devirip bu yolla amaclarina ulasmayi istiyordular... Batkal da oyle ruya gorurdu de gordugu ruyalar onu BOGDU....Bir ruya gordugunu dusun ve unutmaya calis bu kotu ruyayi...

Radikal Kullanıcı Avatarı