scorecardresearch.com

Tüm Yorumlar

Beyaz Saray Çıplaklar Kampı

Kategori :TürkiyeToplam Yorum :10
Radikal Kullanıcı Avatarı
30/11/2010 - 13:43
Plotinuss

Bugün onlar çıplaklar kampında, unutmayalım dün hepimiz açık hava cezaevindeydik.

Sayın Can'ın "Beyaz Saray Çıplaklar Kampına" dikkat çektiği satırları Radikal'in baskısına yetiştirdiği saatlerde, tesadüf ben de gönderdiğim yorumu şu cümlelerle kapatmıştım: "Kral gerçekten çıplak ve ne göründüğü gibi heybetli, ne de zeki. Üstelik dedikoduya, bol bol yalan söylemeye ve insanlara iftira atmaya bayılıyor." <<< Fakat giderek hissedeceğimiz duygunun, bizi sevimli bir çıplaklar kampının gülünçlüğünden, içinde yaşadığımız dünyanın gerçekliğine uyandırması lazım: İçinde yaşadığımız dünya, Osmanlı'da kısa bir süre var olan ABDÜLHAMİT'İN JURNAL İMPARATORLUĞUNA dönüşmüş durumda. Büyük çapta, küresel ve çok daha çirkin bir jurnal imparatorluğu. Bugün bir an için gerçeği gördük, fakat fazla uzun süre gerçeğin ışığına bakmamıza izin vermeyecekler ve bizi yine onların huzurlu yalan dünyasına çekmeye çalışacaklar. Devletlerin tamamen şeffaf olamayacağını, bunca yalan, dolan ve dedikoduya, BİZİM GÜVENLİĞİMİZ için ihtiyaç olduğuna inandıracaklar bizi. Tıpkı II. Abdülhamit'in tebasını, jurnal imparatorluğunun onların iyiliğine olduğuna inandırması gibi. Yalan. Bizim yalana, oyunlara ve çirkefe ihtiyacımız yok. <<< Devletler, şeffaf olmak zorunda ve bilginin ışık hızıyla dünyayı dolaşabildiği, tonlarca gizli olduğuna inandıkları bilginin birkaç Lady Gaga CD'sine sığdığı bir dünyada bunu er veya geç öğrenecekler. İşte o dünya, gerçek "Özgür, Yeni Dünya" olacak...

Radikal Kullanıcı Avatarı
30/11/2010 - 13:19
Clear

Karaman'ın Koyunu.

Tıpkı "kediye kedi" diyenlerinki gibi bizim de diyebildiğimiz çok doğru sözlerimiz vardır.Örneğin "Karaman'ın koyunu,sonra çıkar oyunu" gibi...Ben hala bu işin basit bir intikam ya da anarşi olayı olduğuna inanamıyorum.Kokusunun zamanla çıkacağını düşünüyorum.Bireysel olarak yani yalnız başına,sadece iki kafadarın,tüm korkuları göğüsleyip,hiçbir yerden destek ve korunma almaksızın böyle birşeye kalşkışabileceğini akıl ve mantık çerçevesine oturtamıyorum.En bilinen teröristlerin bile,birilerinin himayesine girme zorunluluğu varken(en azından örgüt denen topluluğun),iki kafadarın tam bağımsız olarak böyle bir girişimde bulunabilmesine inanmak,bana hayalpersetliğin de ötesinde bir masalcılık gibi geliyor.Zaman herşeyi gösterecektir,diye düşünüyorum.

Radikal Kullanıcı Avatarı
30/11/2010 - 13:07
rehaaltan

Ankara rekor kırmış ! Yandaşlar aynı kafada !

Yandaşlara bakıyorumda hepsi bir merkezden aldıkları emirleri koro halinde haykırıyorlar . Bunlar dedikoduymuş , Bunlar zaten medyada olan şeylermiş , Önemsizmiş. Bu olayın aslında merkezi Ankara ! Neden ? Çünkü hedef zaten Türkiyenin şekil verilmesi. Parçalanabilirse parçalanması yada işleyemez çalışamaz bir hale gelmesi. Şimdi bu belgeler hangi tarihten başlıyor 2002 Akp ne zaman iktidar oldu 2002 8 yılda gelinen noktaya bir bakalım . Borç 80 milyar dolardan 580 milyar dolara çıkmış ve hızla artıyor. Buna ekonomi büyüdü diyorlar. Yani üke Dışardan borç alıp duracak ve buna da ekonomi büyüdü diyecekler. Peki ekonomi büyüdüde hayvancılık nasıl yok oldu ? Tarım nasıl yok oldu ? Sanayi nasıl bitti fabrikalar kapatıldı ? Terör nasıl her istediğini aldı ? Bunların hepsi ama hepsi tesadüfmü ? 1Gecede nasıl olurda %30 daha zengin milli gerlir oldu ? En kötüsüde Mavi marmara operasyonuydu. Türkiye Rezil edildi onuru ayaklar altına alındı ama hiç bir istifa yada başka şey olmadı neden ? Çünkü bunların hepsi bir plan çerçevesinde tıkır tıkır işliyorlar. Son olarakda Gazzeye bir sürü laf edilir . Arapların yanındayız denir. Irakta milyonlar katledilir deneyler yapılır, İşkenceler yapılır. Akpden Tıs yok neden Amerikanın çıkarları var orda. Orda Kürdistan diye kandırdıkları aslında İsrailin kurulması var. Hayret verici bu kadar tesadüf olurmu ? Ha birde hoca efendileri Saidi Kürdide amerikada gizli servislerce korunuyor ! bu da tesadüf. Bunların hepsini topla çıkar böl ortaya Türkiyeye ne yapılıyor anlayın ! Bunların komplo teorisi olmadığı delillerle ispatlı ve Ankardan neden rekor belge gitmiş buda ortada. Akp liler durmadan ne için Amerikan konsolosluğunda yemek yemişler acaba ? İsimleriyle bir bir ortaya çıksın. Başbakan eteğindeki taşlar diyor. eskidene olasa Yalan söylüyorsunuz yalan derdi. Ama oda biliyorki böyle deyipde sonradan çıkacak deliller olursa Başbakanlığıda gider. Tabi bundan sonra bakalım bu belgelerle dünyayı nasıl şekle sokacak amerika onuda görücez. Bu bir işaret Pandoranın kutusu açıldı. Safları belli edin işareti. Anlayana ! Ben dedikoduya yada söylentiye değil gerçekte sonuç olarak kim faydalanmış ona bakarım. Siz birilerini izliyor ve dinliyorsanız birileride sizi izler ve dinler çünkü bu bilgilerin sağlaması veya gerçeklik kontrolü vardır bir yerde kaydı ve bir yerdede ikmali vardır. Bu süreçde her şey olabilir. Yasadışı veya yasal Bir grup kurarda bişeyler yapıyorsanız . O gurubu 9 la çarpın o kadar kişi direk birbirine bağlı etkilenip haberleşiyordur. Belli bir süre bu ortaya çıkmaz ama illa birileri güvence için kayıt yaparlar. Buda kontrol edilemez hal alır.

Radikal Kullanıcı Avatarı
30/11/2010 - 12:59
alia57

Amerika Amerika

Çıplaklar balosunda katılanlar maskeliydi...Şimdi maskeler düşüyor, herkes önünü arkasını kapatmaya çalışıyor...Bu iş Oval ofisteki puro fantezinin çok ötesinde...Amerikanın donu düştü...

Radikal Kullanıcı Avatarı
30/11/2010 - 10:37
Zemin polat

Fiziksel Kurallar! Şamardır hayata!

Sistemi çok iyi bir planlamayla, sağlam granitlerle örebilirsiniz! Görünüşte mükemmel bir görüntü sağlar! Ammaa! Unutulan bir durum vardır! Dünyanın en sert kayaları ile tetbirinizi de alsanıızda. Mühtiş dayanıklığın bir sınırı vardır! Fizik dünyasında En sert Madeninin Elmas olduğu söylenir. Ama bir ateş herşeyi bitiri verir! Serttir ama kırılganlığı her zaman muhtemeldir granitin! Esneklik aslında sert ve sağlam bildiğimiz şeylerden daha dayanıklıdır! istediğin kadar esnet sert kayadan daha dayanıklıdır! İnsan faktörünü göz ardı edildiğinde, vijdan devreye girer! yıllarca gizli kalmış şeyler genelde bu durumlarda ortaya çıkar! Yaşasın vijdan! iyiki varsın! Hiçbir katı idolojinin onu anlaması mümkün değil çünki İnsalcıldır!