Yeni imajla irtifa kazanacak

Pegasus, Avrupa'nın en hızlı büyüyen havayolu şirketi olmasını sağlayan etkenlere vurgu yapan yeni bir imaj kampanyasının startını verdi.
Yeni imajla irtifa kazanacak

Avrupa’nın en hızlı büyüyen havayolu şirketi olan Pegasus, yeni imaj kampanyasıyla atağa geçti. Yeni imaj kampanyasında ‘Avrupa’nın en hızlı büyüyen havayolu şirketi’ unvanını getiren etkenlere vurgu yapan şirket, tüketicilere ‘filonun yeniliği, uçuş ağının genişliği ve zamanında kalkış ortalaması’ ile ilgili mesajlar veriyor.
Pegasus Hava Yolları Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk, çekimleri üç günde tamamlanan 50 saniyelik reklam filmi ile Pegasus’u Avrupa’nın en hızlı büyüyen havayolu yapan etkenleri net bir şekilde özetlediklerini ifade ediyor. 

Yüzde 41 büyüdük 
Öztürk, “Kısa sürede Avrupa’nın en hızlı büyüyen havayolu olma unvanını kazandık. Bu büyümeyi sağlarken en büyük desteği hiç şüphesiz ki tüm uçuşlarında bizi tercih edenlerden aldık” diyor.
Pegasus Hava Yolları Pazarlama Müdürü Onur Dedeköylü de iç hat tarifeli uçuşlarına 1 Kasım 2005 tarihinde başlayan Pegasus’un “uygun fiyat” modeli ile Türkiye’de havacılık sektörünün değişimine neden olduğunu söylüyor. 

Stratejimizi değiştirmedik 
Dedeköylü, 2006-2011 arasında iç hat pazarının yılda ortalama yüzde 15 büyürken Pegasus’un iç hatlarda yılda ortalama yüzde 41; dış hat pazarı yılda ortalama yüzde 12 büyürken Pegasus’un yüzde 26 büyüdüğünü açıklıyor. Yeni imaj kampanyasının Pegasus’un kurulduğu günden bu yana takip ettiği uygun fiyatlı havayolu iletişim stratejisinden uzaklaştığı anlamına gelip gelmediği sorusuna Dedeköylü şöyle cevap verdi: 

“Hayır, böyle bir yorum doğru olmaz. Yeni imaj kampanyasında doğrudan uygun fiyat politikamız vurgulanmasa da altında ‘uçmak herkesin hakkı’ prensibimiz yatıyor. Altı yılda misafir sayımız altı kat arttı. Pegasus, 2005 yılından beri 32,8 milyon tarifeli misafir taşıdı. 2005’ten bu yana 25.230.715 misafirini 100TL’nin altında, 9.786.608 misafirini ise 50 TL’nin altında fiyatlarla uçurdu. Yani stratejimizde bir değişiklik yok. Agresif promosyonlarımız imaj kampanyasına ilave olarak devam ediyor.” Dedeköylü ayrıca çok yakında, geçen yılki “Dünyanın En Güzel Hediyesi” kampanyası gibi TV reklamıyla desteklenen dijital medya ağırlıklı, yeni bir kampanyanın başlayacağını söylüyor.

Reklamveren: Pegasus
Reklamveren Temsilcisi: Onur Dedeköylü, Sibel Yaman Kavuklu, Elif Yalt Başeski
Reklam Ajansı: Rafineri
Yaratıcı Yönetmen: Ufuk Uslu, Orkun Demirelli, Ayşe Bali
Sanat Yönetmeni: Can Güven
Metin Yazarı: Can Erdoğan
Müşteri İlişkileri: Ebru Özcamgöz
Medya Ajansı: Vizeum
Yönetmen: Walky-Talky
Prodüksiyon Şirketi: Soda Film