Bırrrr'lama değmez hayat bu parayaşlarına

Ben daha görmedim; </br>evimde değil, memleket ağındaydım zira. Ama Gürses, Müslüm Gürses, çok antipatik bi Kola reklamında bırrrlamakta, ya da bırrlatmaktaymış ortalığı.

Ben daha görmedim;
evimde değil, memleket ağındaydım zira. Ama Gürses, Müslüm Gürses, çok antipatik bi Kola reklamında bırrrlamakta, ya da bırrlatmaktaymış ortalığı.
Onun da fanatik fanları var hani, harbiden içerlemişler Baba'nın karizmayı (once again) çizdirmesine.
Oysa enine ve boyuna o denli çizdirdi ki 'Bize her yol güzel' güvençiyle (bi nevi özgüven güveçi) Baba karizmanın fanusunu; 'pötikare' oldu yüzeyi (fanusun) enine ve boyuna horca çizilmekten/çizdirilmekten.
Murathan Mungan'la CD de yapar Baba (hani küçükken de plastikoyuncak gitarı varmış Mungan'ın) yeni sezonda Oray Eğin'le cürilik de olur. Tekliflere açık yani.
Çoluğu çocuğu da yok, niye Para İçin Her Pozisyon Mubah yapıyor anlamış değilim. (Bu yaptıklarını Kızılay için yapmadığı aşikâr zira.)
Oysa bakın '7 denizlere hükmetmiş' (breh breh breh: Fatih Çekirge Dilleri) Koskoca İlhami Erdil Paşa (efendi) öz evladının askeri ihale (kazanma) tutkusu yüzünden 'Saray' Hapishanesi'nde çile dolduruyor ve 'Er Mektubu Görülmüştür' kategorisinden mektup yazıyor medyalamada sağa sola. 'Emekli Orgeneral' diye imzalamayı ihmal etmeyerekten.
Ee; dövme yaptırmak gibi 1 şey anladığım Askeriye'de (kazı) kazandığın rütbeler.
Bi de tabii o anlı/şanlı/milyarlarca dolarlık (askeri) ihalelere hükmetmiş Erdil Paşa'nın; züccaciye ve kurudolar, pardon, kuruyemiş müptelası eşine 'hükmedememesi' sorunu var.
Ki, bu meşum, Shakespearien 'sorunu' yine Askeriyemiz'den ennnn mühimlerle sohbetleşip (insider trading) aktarmıştı bize Bir Kaptanıderyanın Düşüşümü adlı (da denilebilecek) empresyonist ÇekirgeÇekirge köşesinden Bay Fatih. (Anacım, bu 'Fatih' adlılarda 1 şey var, habire bi yerlere gidip gidip dönüyolar.)
İşte aynen Askeriye'nin YukarıDerinlikleri'nin 'Ahh o eşi yok mu, o eşi!' yollu yakınsmaları gibi, Müslüm Gürses'in sitesinde de esrarengiz bir suçlamayla karşılaşılıyor-muşşş.
babamuslumgurses.com (sitesi) açıldığında karşınıza çıkan laf şu imiş gençler ve gençkalıcamdiyekafayıgözüyiyenler: "Müslüm Baba'yı BU HALLERE DÜŞÜRENLER UTANSIN."
Pardon da, Babanızı BU HALLERE birileri kolasına NuriAlço dökerek düşürmedi, herhalde.
Ya da İbrahim Tatlıses başına silah dayamadı Baba'nın, Kadın ve Dayaktan Sorunlu Devletlerim Lan! Bakanı olarak.
ULAN PARANIN GÖZÜ KÖR OLSUN; BABA YUM GÖZLERİNİ vari bi laf diyelim site açıldığı anda, daha 1 'realist' olmaz mıydı Kola reklamında bırrrrlanmanın yarattığı iç soğumasına karşılık?
"Bizler Müslüm Baba'yı eski haliyle görmek istiyoruz. Zaman birlik olma zamanıdır" diye tepkilerini de postallamış fanlar.
Ben şimdi 'bu hallere düşürenler' ibaresinde (Müslüm Gürses'in uzatmalısı Muhterem Nur olduğuna göre) 1 onu suçlama tonu sezmiyor değilim. (2 negatif: 1 pozitif fanlar!)
Ve fakat Baba, son 1 Babalık pahasına da olsa annesi/eşi/hemşiresi/koltukdeğneği/düzenmühendisi/executivesekreteri Muhterem Nur'u 'satmaz' bana kalırsa. Birlikte kavgadövüş 1 yola çıkmışlar, git git bitmiyor; Allah der, "Muhteremim' DE der yani Baba.
Ayrıca 'kült' bi kadından söz ediyoruz, Füsun Erbil'den değil. Askeriyenin Derinleri'nin Fatih Çekirge'nin kulağına (midye kabuğunu dayayınca)
Bu İdare Edilemez Kadın Tipi Trajedisi'ni fısıldaması gibi değil durum.
Baba da sahip çıkıyor kadınına, yani sitüasyonuna. (Lalecim de sitüasyonisttir; Baba da.) Müslüm Baba aynen bozuluyor bu siteye alenen ve resmen: "Benim gerçek hayranlarım arkamda. Beni eleştirdiklerini söyleyen hayranlarım bana 'Biz kola içmiyorduk. Senin sayende kola içmeye başladık' diyorlar.
Biz babadan böyle gördük, Baba ne yapsa yakışır' diye konuşuyorlar. Biz BAZI sanatçılar gibi kalkıp kadın kılığına girmedik, karizmayı çizdirmedik.
Ben her zaman Müslüm Gürses'im. Reklamın gösterildiği günden bu yana 400 destek mesajı aldık" cevabını dayıyor. (Vatan Magazin.)
Ağbi, hayranım Özgüven'in bu seviyelerde (sektirmeden/etmeden) seyredenine. (Seyir halinde olmak -gemilerdeki gibi- kast ediliyor.)
İlhami Erdil'i hani 'sağlık' nedeniyle (apar topar) 'içeri' almamışlardı da; Sunset'te rakıları birbiri ardınca yuvarlarken görülmüş idi. Haftalar boyunca. Biz onu içerde sanır iken. Bu da bi yaşama sevincidir! Özgüveniyle arasına hakikatleri sokmama halidir. (E. Özkök ve G. Ergen Özgüven Vakaları'nda görüldüğü üzre.)
Ben çok beğeniyorum Özgüvenden Çatlamak Üzere Türkler'i. Şimdi diyelim (onu da henüz izleyemedim) Güzel ve Dâhi mi ne;lerler, sizi yerler: Ordaki kızların cehaletine takmış bilgişanlar.
O kızlar Bağdat'ın başkentini bilse ne yazar ('Lübnan') Elvis'i 1 dondurma çeşidi saysa, ne yazar? (Elvis adına bu bilinmezlikten memnun oldum gerçi.)
Ya azizem Türkler'in İstikbalini Bağımladığı Sınav'dan ennn yüksek puanları devşirmiş mühendismühendis çocukların bu yarışmaya devşirilmeyi kabul etmelerindeki trajedi?
Kızlar kıçınıbaşını göstererek masa üstü dansı ederken, gözlerini önlerine devirmeleri? Yani 'dehasıyla' dangalağıyla aynı kayığın içindeyiz.
Aynı cevizkabuğu! Aynı buzlu sular!
İlhami Erdil Paşa'nın filo filolarca on yıllarca hüküm sürdüğü deryalar ve o deryaların (12 Eylül kast ediliyor) 'kuzuları' bunlar.
Doç. Dr. Manayok Sakıncalı.