Babaları en çok e-ticaret sektörü hatırladı

Babaları en çok e-ticaret sektörü hatırladı
Babaları en çok e-ticaret sektörü hatırladı
2014'te Babalar Günü için yapılan reklam harcamaları ne yönde değişti? Medya Takip Merkezi araştırdı, MediaCat Online paylaştı.

Medya Takip Merkezi tarafından 01 Mayıs-12 Haziran 2014 tarihleri arasında gerçekleştirilen ve Babalar Günü’ne yönelik TV reklamlarını ele alan bir araştırmanın sonuçları geçen sene ile bu sene arasında %83’lük bir artışı ortaya koyuyor.

2013’te Babalar Günü ile ilgili toplam 580 reklam yayınlanırken bu sayı 2014’te 1063’e yükselmiş durumda. Bu bağlamda süre bazında Babalar Günü’ne en fazla yatırım yapan sektörler ise sırasıyla 5765 saniye ile e-ticaret sektörü, 4981 saniye ile otomotiv sektörü ve 4343 saniye ile hazır giyim sektörü...

Araştırmayla ilgili tüm bilgi ve bulgulara MediaCat Online’dan ulaşabilirsiniz.


    ETİKETLER:

    Medya

    ,

    Yatırım

    ,

    Reklam

    ,

    otomotiv

    ,

    e-ticaret