Türkiye Açıkhava reklamlarına ne kadar harcıyor?

Türkiye Açıkhava reklamlarına ne kadar harcıyor?
Türkiye Açıkhava reklamlarına ne kadar harcıyor?
Her yıl 6 ayda bir Ernst & Young Denetim ve Danışmanlık şirketi tarafından hazırlanan rapora göre 2014'ün ilk yarısında açıkhava yatırımlarında kayda değer bir değişim yok.

Açıkhava Reklamcıları Vakfı ARVAK tarafından hazırlatılan ve ilk kez 2013 yılında yayınlanan Türkiye Açıkhava Yatırımları Raporu, her yıl 6 ayda bir Ernst & Young Denetim ve Danışmanlık şirketi tarafından hazırlanıyor .

Açıkhava şirketlerinin cirolarının gizliliğinin korunması kaydı ile yapılan çalışmanın 2014 yılının ilk 6 aylık dönemini kapsayan araştırma geçtiğimiz günlerde sonuçlandı. MediaCat'in yer verdiği rapor verilerine göre açıkhava mecrasının 2014 ilk 6 aylık toplam cirosu 299.500.000 TL.

2014 yılının ilk 6 ayında Türkiye açıkhava mecrasında yeni ve gelişen bir segment olan dijital açıkhava ve ekranlarda yapılan reklam yatırımlarının toplamı 20.700.000 TL’yi buldu. Bu rakam açıkhava toplam yatırımlarının içinde dijital açıkhavanın payının yüzde 7 olduğunu gösteriyor.

Yine 2014 raporunda yer alan bildirimlere göre yurtdışında Giantposter diye tanımlanan büyük alan (duvar, parapet, cam yüzey, giantboard vb) reklam yatırımları, 2014 yılının ilk 6 ayında 21.550.000 TL oldu. Bu rakam toplam açıkhava reklam yatırımlarının yüzde 7.2’sini oluşturuyor.

Raporla ilgili daha detaylı bilgi için buraya tıklayınız.


    ETİKETLER:

    Türkiye

    ,

    Dijital

    ,

    Reklam

    ,

    denetim

    ,

    rapor