Türkiye'de gençler müşteriden yana

Türkiye'de gençler müşteriden yana
Türkiye'de gençler müşteriden yana
Ipsos tarafından iki yılda bir yayınlanan Türkiye'yi Anlama Kılavuzu kapsamında 15.830 gençle görüşüldü. Aralık 2013'te tamamlanan çalışmaya göre gençler müşteriyi dinleyen şirketlerden yana.

Günümüzde gençlerin fikirleri belki de her zamankinden daha önemli. Deneyimsiz deyip geçmek, hikayelerini ve isteklerini göz ardı etmek imkansız, çünkü onlar tüketiyorlar, değerlendiriyorlar ve sonuçları da başta sosyal medya olmak üzere birçok kanaldan yayabiliyorlar.

Ipsos tarafından iki yılda bir yayınlanan Türkiye 'yi Anlama Kılavuzu kapsamında 15.830 gençle görüşüldü ve çalışma Aralık 2013'te tamamlandı.17-24 yaş arası binlerce genç "Müşteri her zaman haklıdır." sonucunda birleşmiş gibi görünüyor.

Gençler, müşterisini dinlemeyen ve şikayetleri ciddiye almayan şirketlerin ürünlerini bir daha almadıklarını belirttiler.