Düzeltme

Radikal gazetesinin dünkü nüshasında ‘Maliki: Stratejik işbirliği peşindeyiz’ başlıklı haberde geçen haber kaynağı yanlış yazılmıştır. Doğrusu TV8 olacaktır. Düzeltir ve özür dileriz.